hejsasvejsan!

Hejsan !
DEt var ganska längensen jag bloggade. Men nu ska jag komma igång ingen. Ni förståg jag har startat en novell
http://ffonedirection.devote.se Ni får gärna gå in och läsa och slänga in en komentar.
Jag vill så jätte gärna ha en one pice och min pappa tycker att dem liknar telletabbis eller hur dem stavars men jag ska ändå köpa en haha! Och sen har jag för älskat mig i en One Direction tröja ahah ! som jag också vill ha!
Världens bästa spel på facebook om ni har tråkigt så är det TETRIS det är as kul.
Skolan i mon blir chill för vi börjar kl 1 och slutar 3 så jag kan sova länge sen blir det väll att jag åker till mormor på fredag och då kan jag kanske inte blogga eller jo kanske får se vad som händer.
Men nu ska jag forsätta spela mitt underbara spel.
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0