Candy!

Jag har precis köpt GODIS! Wilma... du borde äta mindre godis :P haha men jaja
Jag köpte godis som jag kan prega i mig sen ikväll... hoppas inte att vårt internet försvinner ikväll, jag behöver de! Men allvarligt så kommer jag bli skit sur om de försvinner för jag måste ha internet hela kvällen!
annars får jag väll ta den andra datorn... ska bara komma på en plan för att få bort Max från den!
MOHAHHAHAHAHAH! jag är helt speedad nu! undra vrf igentligen..?  men jaja! nu ska jag lyssna på musik och äta lite godis,,, jag måste ha kvar lite tills ikväll! :P
OMG! så söööööt! jag dör så sööööt!
men erkänn att han är SÖT! :P
°.O okej den smilysen va riktigt ful men ändå ;)
/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0