Desperat! ;)

Sitter just nu och är lite despreat :P One Direction är i Stockholm och jar en konsert/spelning för några tjejer som vann en sån tävling, och så är de någon sån sak som lägger ut bilder på twitter HELA tiden! jag blir irriterad :P
Ska snart börja göra min "älskade" läxor... *host host*
Ska bara städa lite på mitt rum så att jag kan sitta vid min skrivbord ;)
Imorgon så får jag kanske sova lite längre :) eller iallafall så behöver jag inte stressa på morgonen :D Vi ska på någon sån grej vid sundspärlan och de kommer säkert bli tråkigt :P
Nu är de bara 46 dagar kvar tills konserten :D POP, POP, POP, POP......POP EXPLOSION :P lol
Som jag längtar, jag kan inte fatta att jag har VIP biljetter till Eric's premiär konsert av Pop Explosion, men de har jag :D
Orättvist! :P
Nä nu måste jag göra lite english och sen no...
/wilma :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0