HAHHA!

En sak om mig som ni inte visste ;) haha
När jag gick i fyran så var jag typ galen i Måns Zelmerlöw, asså jag gillade hans musik..
Jag och min kompis gillade honom, asså ja.. vi skrev MÅNS i huvudet och hade de så på skolan och sånt... sen så skrev vi måns överallt och sånt...
Så hittade jag mina gamla skivor med honom, jag tänkte att jag skulle lyssna på dom och se vad jag tycker om dom nu efter några år :P
Fast jag gillar så klart Eric mycket mer än vad jag någonsin har gillat Måns...  hahah omg... vad tänkte jag på då...? haha
nu ska jag lyssna på honom och se vad jag tycker ;) hahah
Naww! Söta lilla Eric :D
/wilma
Nä.. jag tycker inte direkt att det är bra, men lite läskigt att jag kunde typ alla låtarna :O haha, Nä.. nu är det Eric som gäller! :D
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0