Home Sweet Home

Är hemma igen nu :D Jag såg att Kajsa hade skrivit :)
Idag har skolan varit ganska rolig faktiskt :D Först hade vi något som jag inte riktigt vet vad de var,  men de va kul :)
Såg precis på Twitter att jag hade fått fler followers :) jag har fått typ 8 stycken från i går kväll :D
Jag kollar på Djurpolisen, asså jag fattar inte hur man kan göra så mot djuren. De är någon som har haft massor av katter och hundar(typ 50 stycken) och så har dom massor av sjukdomar och de var en katt som hade en infektion i ögat så dom va tvungna att operera bort de. Sen så var de en hund som hade så mycket tovor i pälsen så att dom rakade av de sen så hade den skabb och loppor och sånt... Jag fattar inte hur man kan göra så mot djur.
Måste göra lite läxor sen också, jag skulle ha gjort de idag på casepasset vi hade men såklart glömde jag mina saker hemma -.- ska nog börja sätta upp en schema på min dörr så jag vet vad jag ska ha med mig ;)
/Wilma
Så är den igentligen
och så här har någon gjort den, haha! men jag vet att han Älskar sin saadefamily ;) ♥
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0