I have really good mood today! :D

Jag vaknade typ halv 10 eller halv 9, kommer inte ihåg.. Men jag vet inte varför men jag är på riktigt gott humör idag :D de skulle man vara varje dag i skolan :P Sen så kollade jag lite på facebook och twitter och sånt skit :P sen laddade jag ner lite spel och sånt på min mobil och spelade :P
Jag vet inte om vi ska till min bror idag och kolla på hans nya lägenhet eller om vi ska göra de någon annan dag.. men ändå :D Sen så ska vi hämta Alexandra som ska sova här, jag ville inte vara hemma själv med Max så hon ska komma :D Vi ska kolla på Melodifestivalen sen film! :D tror jag.... men jag måste nog städa lite på mitt rum först :/ de ligger kläder kläder ÖVERALLT! och massor papper och annat... men de tar nog inte så lång tid :) nu ska jag ge min kanin mat och sätta igång Eric musik sen så får väll jag städa lite..
Sen så ska Alexandra och jag köpa GOOOOOODIS! ♥ Jag borde nog inte äta så mycket godis.. men de är GOTT! :D Köper kanske choklad sen, de räknas väll inte som godis? eller?! jaja skit samma.. om de är hål så är de tandläkaren problem :P jag vet redan att jag har hål i en tand, så de är ju skitsamma.. ska ändå dit på fredag... så jag kan äta hur mycket godis jag vill tills de :P haha nä..
Får kanske veta om jag ska få tandställning eller inte.. hoppas igentligen att jag får de... ;)
Jag hittade denna bilden och jag blev skit rädd :P haha :O
Sen så stog de att de är om man snusar så fräter man sönder tänderna.. tur att jag inte snusar! :D
/Wilma
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0