Inget speciellt

Okej jag såg att Kajsa hade skrivit att ni har tröttnat på mina bilder på Eric, men han är en del av mitt liv! Men jag kan väll kanske lägga ut bilder på annan då... Sen så är de inget konstig med dom bilder, dom är söta och han är söt ;)
Idag så hr de inte hänt något extra speciellt i skolan, sen när jag kom hem så hände inget speciellt. Jag har gjort lite läxor och snart så ska jag duscha.
Jag vill ha GODIS! asså jag har blivit helt beroende av godis! Borde abslout inte äta så mycket godis, sen så ska jag till tandläkaren på fredag, undra vad hon kommer säga? :P haha
En bild från sommaren(inte Eric)
Men jag måste få lägga ut en liten bild på Eric?!
Den här bilden är från när Eric hade julprogram på disney för 2010
och såklart lägger jag ut en bild på LOUIS :D också!
Så söt den bilden är, De är Louis och Kevin ;)
/wilma
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0