Irriterande!

De är så sjukt irriterande när folk säger att dom är typ någon kändis på twitter, man tror ju att de är "kändisen" eller va de nu är, som skriver men så ser man att den typ har ändrat en bokstav i namnet eller något sånt.. som typ one direction, jag följer Louis där och så är de någon som har gjort ett inlogg som heter typ Louis_Tomilnson och Louis riktiga heter Louis_Tomlinson.
Jag vet att ALLA bryr sig, men jag va bara tvungen att skriva de :P
Ska nog snart försöka sova så att jag inte är jätte trött imorgon, torsdagar i skolan är så himla sega!
Fast de är bättre nu när jag har fått byta plats, men jag tycker lite synd om Kajsa.
/wilma
Jag orkade inte leta efter någon bild :P
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0