"Läxor" (tv)

Borde verkligen göra min engelska läxa, men jag orkar inte! :P haha
Måste bara säga att jag älskar fullmåne ;) de är de nu och den lyser rätt in i mitt rum :D de finns många som inte sover så bra och typ drömmer mardrömmar när de är fullmåne, haha jag fattar inte varför?!
Jag har bilder på månen på min kamera men jag är för lat för att ladda över dom ;) haha nä, jag vet inte om dom finns på den andra datorn.. jag orkar inte kolla ;) haha
Hittade en bild på månen någonstans, vet inte var... men den är ju mycket coolare på riktigt!
haha jag sitter här och skriver om månen XD haha
Ska nog göra min engelska nu.. eller så gör jag de imorgon..? aa, jag vet inte...
/wilma
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0