Melodifestivalen...

Jag tyckte faktiskt att melodifestivalen var ganska tråkigt, alltså typ mellanakten och innan artisterna skulle sjunga så brukar de vara mycket roligare och bättre.
Sen så tyckte jag att Loreen's låt var bra, hon skulle nog kunna vinna i eurovision, eller nej, Eric vann ju inte förra året vrf skulle hon vinna nu då ;) haha skoja :)
Jag fattar absolut inte att han den läskiga personen kunde gå till andrachansen?! han är äcklig, läskig, ser ut som en pedofil och är typ de med... usch.. de var säkert bara massor av tanter och gubbar som röstade på honom, låten var ju jätte dålig! Jag hoppas verkligen att han inte går vidare till finalen!
Hoppas att det blir bättre nästa vecka.. :)
Sen så kollade jag, Alexandra och Max på..
/wilma
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0