Mer än halva klassen var sjuka idag...

haha, denna dagen har varit konstig :P
Vi var typ bara 10 stycken som var i skolan från vår klass idag :P haha
så igentligen så har vi inte gjort något som vi skulle göra igentligen, först hade vi bild och då skulle vi svara på några frågor sen hade vi engelska och gjorde inget speciellt sen hade vi matte och så gjorde vi något med tärningar, sen så hade vi spanska och då kollade vi på film sen hade vi no men läraren var sjuk så vi gjorde suduko istället :)
Jag har ont i huvudet, har ont i halsen och är förkyld, så jag vet inte om jag ska till skolan imorgon, vi ska till hd och sen har vi elevensval. jag tror att jag ska gå.
Måste göra lite svenska också, vi har läxa tills imorgon.
/wilma
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0