På lovet ska jag....

Jag har varit förkyld hela veckan men nu har jag typ blivit sjuk på riktigt :( precis nu när lovet börjat... blääää!
Jag får väll ligga hemma och slappa tills jag är frisk.. Jag ska fixa designen och de nu i helgen tror jag :D
Får kanske gå till väla imorgon eller något och köpa halstabletter eller något.. eller så frågar jag mamma snällt om hon kan köra ock köpa de ;)
Kollar på The Voice nu.... som sjunger Only girl in the World eller vad den nu heter och den sjunger ju One Direction också ;) Dom gär de mycket bättre! One Direction ;D
Ska nog ta på mig myskläder och ta min kudde och täcke till soffan och kolla på tv ;)
Ska ladda över bilder imorgon :)
/Wilma
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0