The Voice Sverige

Sitter och kollar på The Voice Sverige nu, sen ska jag kolla på Män som hatar kvinnor som är på ettan..
Jag sitter här själv med mina ostbågar, läsk och min dator :) forever alone :P haha
Imorgon ska jag kanske till Alexandra, jag har ont i huvudet nu. Hoppas de går över tills imorgon jag vill inte bli sjuk.. jag vill ju till Alle ;) haha
Ska kanske sova lite nu eller något :P kan sova i en timme innan män som hatar kvinnor börjar :)
Om jag inte ska till Alle imorgon så ska jag fixa designen och göra om typ allt.
Hahhahha, jag måste se de där "kontoret" som börjar på tv4 på söndag, måste se om de är bra ;)
/wilma
De är inte Eric på bilden, de är någon annan som ser exakt ut som Eric och sjunger som Eric och heter Eric :P
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0