Äntligen fredag :D

Denna dagen har varit lite random ;)
På första passet så hände de inte så mycket och inte heller på andra passet, förutom att vi facerapa Kajsa ;) haha
På tredje passet så skulle jag, kajsa, moa och johanna (http://moaajohannaa.blogg.se/) busa :P hahha
De gick inte jätte bra för vår "plan" failade "lite" haha men de va roligt :D
sen hade vi elevensval och de va ganska roligt.. Jag målade en tavla som jag skrev Eric Saade <3 på och sen alla hans låtar sen när jag kom hem kom jag på att jag hade glömt en låt :O haha men jag får skriva till den sen ;)
Jag tror onte vi ska göra något i helgen, jag hade fått för mig att vi skulle göra något imorgon men de skulle vi inte :/ haha men ändå, jag tror att jag ska städa mitt rum och sånt tråkigt :P
btw, så sa Nelly(http://lifebynelly.blogg.se/) att hon kunde fixa designen och sånt :D haha jag vet inte om dom där länkarna fungerar men ändå ;) haha
/Wilma
haha min knäppa humor  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0