Go natt

just nu sitter jag men min söööte lille katt och har tråkig, ska nog snart sova så att jag är pigg imorgon ;)
Nästa helg så ska jag nog till min bästa kompis Alexandra och antagligen på tisdag också, de är en tradition att vi varannan vecka är hemma hos Alexandra på tisdagar och köper alltid glass innan också :P hhaha... Sen så ska hon nog sova här nästnästa helg också för mina föräldrar ska till min mormors brors fru, och tydligen får inte barn komma dit -.- men mina nästkusiner kommer säkert vara där... men jaja ja skulle nog ändå stannat hemma för de är tråkigt på sånna tantfester. Tillbaka till Alexandra :P haha, jag tror att vi ska kolla på Breaking Dawn i helgen och sen nästa helg så ska vi väll kolla på melodifestivalen och sen någon film ;) Paranomal activity :P haha men kanske ;)
Nu ska jag ta bort alla kläder som jag inte har lagt undan någon annan stans än min säng.. och sen försöka sova :)
/wilma
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0