GOOOO MOOOOORROOOONNNNN!

Igår på kvällen så sa min lillebror till mig att de skulle snöa imorgon(idag). Så när jag vaknade så va jag jätte pigg :D Så sprang jag upp och kollade jag ut igenom och så va de helt vitt :D. Hoppas att jag är lika pigg imorgon så att jag inte missar bussen ;)
Så idag är jag på jätte gott humör :D Jag sa till mamma att jag kunde gå ut med Maggie idag också, så jag får väll göra de ;)
Ska ut och fota lite sen också, sen kanske träna lite på matte, för vi har diagnos imorgon... Vi hade prov innan och eftersom att jätte många hade dåligt på de provet så ska vissa göra omprov och sen ska vi ha en diagnos också, fast jag behöver igentligen inte bry mig för att jag hade ganska bra på provet, jag kunde ju haft bättre men ändå, jag ska iallafall inte göra omprov ;D
Sen måste jag städa lite till på mitt rum, men jag tror att de inte tar så lång tid :)
Snön har redan börjat smälta :( men jag tror att de kommer mer snö idag :) sen ska jag göra en snögubbe :) Groff! :D haha nä jag får göra Gnoff istället för jag gjorde Groff förra året :P hahah blir kanske lite svårt att göra en likadan snögubbe igen ;) De ser ut som att de ska snöa mer så ja hoppas att de ska göra de :D haha
/wilma Här är groff ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0