HAHAHHAHAH!

Jag har precis chattat med min bästa kompis Alexandra, och så frågade jag vem hon tycker är sötast i One Direction... så skickade jag en bild så sa hon Harry och jag bara,, nejjjj? Louis... Och hon bara Wilma, du har blivit en fjortis pågrund av Kajsa Bajsa :P hahahhahaha
Sen så skrev hon att jag var kär i Louis och att hon skulle kalla honom Louise,, och jag bara Mobbare! jag heter de i andranamn :P hahah vår helt normala humor! ;D
Imorgon så ska vi till Karlslundsbadet och de ska bli ROLIGT
Måste packa och hitta mina simglasögon :)
Idag är de bara 2 månader kvar till Eric konserten :D så om precis 2 månader så står jag där på Eric's konsert och är världens gladaste :D
Nawwe! så gulligt! Tänk att jag är med i Saade familjen :D haha
jag kan liksom inte förklara hur mycket Eric betyder för mig! ♥♥♥
/Wilma
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0