Home Sweet Home!

Äntligen hemma igen :D Isabell tvingade med mig till väla och köpa present till hennes pappa...
Men skoldagen idag har väll varit ganska ja vet inte :P haha
Först hade vi NO och de va tråkigt -.- sen hade vi so och de va ganska tråkigt också sen hade vi matte diagnos och de va också tråkigt ;) haha sen efter lunch hade vi case och de va jätte roligt ;) ahaha, Jag, Kajsa, Moa och Johanna bara satt och skrattade hahha :P
Sen så tvingade ju Isabell med mig till väla och vi va där typ i en halvtimme men de kändes som 2 timmar ;) Sen när jag kom hem så fanns de tårta och kakor :D Sen så måste jag säga grattis till mina stora syskon oxå ;) Min syster klarade tentan(stavning) och min bror har fått en lägenhet :) Grattis till dom ;)
Nu ska jag går ner och tjocka i mig en bit tårta ;) haha
/wilma
Ska fixa header lite senare ;)
Nu blev jag sugen på semlor :P haha, jag går och äter min tårta istället ;)
De får bli en bild på Eric ;)  Men kolla vad söt han är ;) ♥
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0