Jag kommer inte på något... ^^

Har precis bråkat med min lillebror.. igen.... Jag är ARG på honom :P haha
Ska nog sova snart,,, hahha jag kommer inte kunna sova.. jag försöker alltid somna typ halv 11 men jag kan inte :P haha... men idag kan jag kanske för att jag är arg på min bror?!
Imorgon är de torsdag och då händer de typ inget speciellt i skolan och på fredag så ska nog jag, kajsa, johanna och moa till väla :)
Sen på tisdag så ska vi ha idrottsdag i skolan så jag ska till landskronabadet :) man kan också åka till vallåsen och åka skridskor men jag vill inte till vallåsen för jag vill inte vara där med min bror :P haha och sen så vill jag inte åka skridskor heller, så jag ska vara på landskorna badet med mina bästa kopisar som är ett år yngre än mig :)
/wilma
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0