Om mig :D

Jag tänkte skriva lite mer om mig själv ;)
  • Mina föräldrar var nära att döpa mig till Wilmax
  • Jag älskar att vara i vatten! Jag har simmat nästan hela mitt liv man jag slutade för typ 2 år sedan
  • Jag vill ha en kameleont
  • Jag typ älskar vampyrer, jag tycker att vampyrer är COOOOLA! haha, men ändå tur att dom inte finns sen gillar jag varulvar också :P ahhah
  • Jag hatar spindlar, jag får panik bara jag ser en spindel
  • Jag gillade Måns Zelmerlöw innan jag gillade Eric :/ haha
  • Jag gillar disney filmer :D
  • Jag älskar godis, läsk och glass
  • Jag är jätte smal och många tror att jag har anorexia,, men de har jag inte..
  • Jag tycker att det är riktigt roligt att träna med hundar och speciellt agility
  • Jag älskar Eric Saade extremt mycket och jag skulle typ inte kunna leva utan hans musik
  • Jag har blivit typ galen i England-saker, alltså saker med Englands/Storbritannien :P
  • Jag älskar Pandor! Dom är så extremt söta
Nu har ni fått veta lite mer om mig :)
Men bara kolla på dom! dom är ju extremt coola!
Nawwwww! så söt!
/wilma :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0