Sen...

När jag har fixat klart allt och tydligen gjort en schema(eehh.? okejj kajsa)typ skriva mer om mig och saker som typ ingen vet om mig ;)
Imorgon är de ju fredag, denna veckan har gått riktigt fort, jag va i skolan halva dagen i måndags sen så åkte jag hem för jag mådde dåligt, hade typ feber och sånt skit ;P sen så gick jag till skolan idag :D Det är så tråkigt att vara sjuk,, ibalnd ;) haha
Men imorgon har vi case nästan hela dagen, så då kan vi typ göra vad vi vill ;) både bra och dåligt tycker jag... man kan typ inte arbeta men jaja.. sen har vi elevens val de sista passet :D haha
skriver mer sen ;) ska ge min kanin mat och lite sånt sen ska jag sova :)
Här är så min lille kanin Aqida :)
/Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0