Wilma

Hej :P
Ja, som Kajsa slrev innan så har vi gjort en blogg tillsammans, jag hade en blogg innan i typ 2 dagar men jag tyckte att de va tråkigt :)
Jag tänkte presentera mig själv lite :) Kajsa får göra de sen eller nu ja vet inte :P
Ja, jag heter Wilma och är 13 år och är 5 dagar äldre än Kajsa :P mohaha ;)
Jag bor med min mamma, pappa, lillebror och massor av djur :) 4 katter, 3 hundar och en kanin sen har jag 2 syskon till fast dom bor inte hemma :)
På fritiden brukar jag vara med kompisar, träna hundar och fotografera :)
Jag är att stort fan av Eric Saade, jag ÄLSKAR honom extremt mycke ;) oj vad mycket smilisar de blev men ändå
Jag vet inte vad mer jag ska skriva...
Jag skriver mer sen :)
/Wilma
Jag lägger upp/ut (vad man nu säger) på Kajsa och mig sen.
Blev lite random bilder som jag tog isommras, för min dator har inget internet så jag får ta bilder från denna datorn nu :) men sen så ;) haha

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gullig du är Wilma. Hahaha liv du har som e fem dagar äldre än mig :)

2012-01-18 @ 22:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0