synd ;(

Hejsan alla!
som ni kanske vet så har Zayns farbror dött! :(
Så Zayn åkte hem  i gårkväll, och det sägs att Niall ska sjunga Zayns del av låtarna men bara då.
Och dem vill inte kalla sig One Direction utan han så dem vill bli kallada Harry, Louis, Liam och niall.
Men vi får hoppas att han rycker upp sig :)
Skolan i dag var ganska rolig :)
HAHA! vi slutade en timme tidigare och det är frdag i mon! YHHEE!
men när jag kom hem och gick in i mutt rum då tänkte jag! "wtf! mitt rum har en jävla massa 1D poster/bilder/ intejuver". Tänkte lite random ändå!
HAAH!  men ha det bra alla läsare ! pus
// kajsa
lika söt som alltid! :D
//kajsa
.

Kommentarer
Postat av: johanna.

snygg bakrund, precis sådan hade jag innan.

2012-03-02 @ 11:52:36
URL: http://johannabirgersson.blogg.se/
Postat av: FELICIA

fin blogg :D

2012-03-03 @ 20:03:30
URL: http://fellisyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0